takie sobie forum

Niepowinieneś tutaj być. to forum skrywa tajemnice...


#1 2009-03-27 10:28:02

Adr

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-19
Posty: 29
Punktów :   

W Kupie Siła.

KARTA POSTACI

Imię(ostatecznie nazwisko):
Rasa:
Klasa:
Profesje główne:(na początku bez profesji | W nawiasie wpisujemy Ilość skilla)
Profesje Poboczne:
Opis postaci (Pasujący do twojej rasy/ bez historii):

lvl:1
Exp na następny lvl: 300


Statystyki postaci:(Wklepujemy wartości podane na tabelce pod opisem ras. tak jak tutaj)
Strenght: - odpowiada za siłę ataku
Agility: - odpowiada za akrobatykę(wspinanie się, ataki z odbiciem od przedmiotu, swobodne spadanie), Za szybkość i dodaje bonus do szansy na cios krytyczny
Stamina: odpowiada za ilość punktów życia
Intelect: odpowiada za ilość many i ciosy krytyczne z czarów
Spirit: odpowiada za regenerację many i pkt życia.
*Armor:(zależne jedynie od pancerza/ eq dostaniecie na początku sesji)


Umiejętnośći:(wszystkie max 70%=700 pkt | 1pkt=0,1% (na początku wszystkie po 2,5% +5 pkt do rozdania czyli 0,5%)

cios krytyczny - 2,5%
Uderzenie krytyczne czarami - 2,5%
Unik - 2,5%
Parowanie(blok bronią) - 2,5%
Blok(tarcza) - 2,5%
odporność na czary - 2,5%
Odporność na uderzenia:(zostanie podane na początku sesji)(zależne od armor)

Skille i spelle:(czyli wszystko co umiemy)

Staty Broni:(10pkt do rozdania / 10pkt co lvl (zamiast "x" wstawiamy 1 na początku. Lecz tylko bronie których mogą używać wasze klasy)(najlepiej usunąć te które nie mogą używać wasze klasy)

Miecze jednoręczne - x/350 (one-hand swords)
Miecze dwuręczne - x/350 (two-hand swords)                   
sztylety(jednoręczne) - x/350 (dagger)
Topory Jednoręczne - x/350 (one-hand axe)
Topory dwuręczne - x/350 (two-hand axe)
Włócznie(dwuręczne) - x/350 (polarem)
Młoty jednoręczne - x/350 (one-hand mace)
Młoty dwuręczne - x/350 (two-hand mace)
Bronie naręczne – x/350   (fist weapons)
Różdzki(dwuręczne) - x/350 (staff)
Różdzki(dystansowe) - x/350 (Wand)
łuki(dystansowe) - x/350 (bows)
kusze(dystansowe) - x/350 (crossbows)
Pistolety(dystansowe) - x/350 (guns)
Bronie rzucane(dystansowe) - x/350 (thrown)
Walka dwiema broniami - -/- (Dual wield)

Aktywne zadania:

Ekwipunek - Na sobie
Hełm -
Tors -
Naramienniki -
Spodnie -
Buty -
Rękawice -
Bransolety -
Pasek -
Peleryna -
Koszulka -
Pierścień 1 -
Pierścień 2 -
Kolczyk 1 -
Kolczyk 2 -
Naszyjnik -

Całkowity armor: ?

Ekwipunek - Bronie
Broń 1 -
Broń 2 lub Artefakt
Broń Dystansowa/TarczaKsięga/Idol/Totem

Ekwipunek - Torby

Torba 1 - 16slot (niezmienna)

Torba 2 -

Torba 3 -

Torba 4 -

Torba 5 -


Kod:

KARTA POSTACI

Imię(ostatecznie nazwisko):
Rasa:
Klasa:
Profesje główne:
Profesje Poboczne:
Opis postaci:

lvl:1
xp na następny lvl: 300


Statystyki postaci:
Strenght: 
Agility: 
Stamina: 
Intelect: 
Spirit: 
*Armor:


Umiejętnośći:

cios krytyczny - 2,5%
Uderzenie krytyczne czarami - 2,5%
Unik - 2,5%
Parowanie(blok bronią) - 2,5%
Blok(tarcza) - 2,5%
odporność na czary - 2,5%
Odporność na uderzenia:

Skille i spelle:

Staty Broni:

Miecze jednoręczne - x/350 
Miecze dwuręczne - x/350                 
sztylety(jednoręczne) - x/350 
Topory Jednoręczne - x/350 
Topory dwuręczne - x/350 
Włócznie(dwuręczne) - x/350 
Młoty jednoręczne - x/350 
Młoty dwuręczne - x/350 
Bronie naręczne – x/350   
Różdzki(dwuręczne) - x/350 
Różdzki(dystansowe) - x/350 
łuki(dystansowe) - x/350 
kusze(dystansowe) - x/350 
Pistolety(dystansowe) - x/350 
Bronie rzucane(dystansowe) - x/350 
Walka dwiema broniami - -/-

Aktywne zadania:

Ekwipunek - Na sobie
Hełm - 
Tors -
Naramienniki -
Spodnie -
Buty - 
Rękawice -
Bransolety -
Pasek -
Peleryna -
Koszulka -
Pierścień 1 -
Pierścień 2 -
Kolczyk 1 -
Kolczyk 2 -
Naszyjnik -

Całkowity armor: ?

Ekwipunek - Bronie
Broń 1 -
Broń 2 - 
Broń 3-

Ekwipunek - Torby

Torba 1 - 16slot 

Torba 2 - 

Torba 3 -

Torba 4 -

Torba 5 -

System.

System walki: takowego systemu niema. Możemy używać nie tylko wyuczonych przez nas umiejętności ale także samemu wymyślonych ataków. np jeśli w ziemi jest wbita deska a nie masz jej w skillach to nie znaczy że nie możesz nią uderzyć przeciwnika.

Pancerze:
-Ubrania i szaty - cloth(1) - najsłabsze pancerze. Najczęściej mają dodatki do magii.
-Lekkie pancerze - Leather(2) - Wyrabiane ze skór. Dodatki raczej mieszane.
-Ciężkie pancerze - Mail(3) - Do 40 lvl tylko niektóre mają magiczne dodatki. później jest ich już więcej.
-Zbroje Płytowe - Plate(4) - Najmocniejsze pancerze. Pierwsze dostępne po ukończeniu 40 lvl'a

Rasy:

Pod linkami są podane:
-Klasy jakich dane rasy mogą używać.(nie bierzemy pod uwagę Death Knighta)
-Umiejętności wrodzone.
-Zdjęcia ()
-Historia
-Tabelka do wypełnienia statystyk

Orkowie
Ludzie
Taureni
Gnomy
Trolle
Nocne Elfy
Krwawe Elfy
Draenei
Nieumarli
Krasnoludy

Klasy:

Pod linkami są podane:
-Opis klasy
-Dozwolone rasy
-Dozwolone bronie
-Dozwolone pancerze
-Standardowe paski (mówi nam czy mamy rage energy lub manę)

Wojownik
Używa Rage. Wściekłość regeneruje się w bitwie. W sesji oczywiście nie musicie czekać na mój odpis tylko używać umiejętności po kolei piszemy np:
-Używam [xxx]i[yyy]. odczekuje kilka sekund by moja wścieklość się zregenerowała i używam [zzz].

Paladyn
Używa many. mana regeneruje się powoli gdy walczymy(15% normalnej szybkości)
A normalnie gdy nie jesteśmy w walce(100%)

łotrzyk
Używa Energii. Energia regeneruje się bardzo szybko. tak jak w przypadku wojownika nie czekamy na odpis ale odpisujemy. Energia regeneruje się tak samo niezależnie od tego czy walczymy czy nie (30 energii co 2 sekundy).
Np:
-Wchodzę w [Stealth]. Zachodzę xxx od tyłu i używam [yyy] a następnie [zzz].Nadal atakuje przeciwnika cały czas uderzając go sztyletem. Gdy moja energia została zregenerowana uzywam[aaa].

Druid
Używa many. mana regeneruje się powoli gdy walczymy(15% normalnej szybkości)
A normalnie gdy nie jesteśmy w walce(100%)(forma normalna/drzewka/moonkina)
Energia - w formie kota
Rage - tak jak wojownik

Łowca
Używa many. mana regeneruje się powoli gdy walczymy(15% normalnej szybkości)
A normalnie gdy nie jesteśmy w walce(100%)
łowca ma możliwość oswojenia zwierzęcia(10 lvl). jego zwierzak bazuje na energii tak jak łotrzyka.

Szaman
Używa many. mana regeneruje się powoli gdy walczymy(15% normalnej szybkości)
A normalnie gdy nie jesteśmy w walce(100%)

kapłan
Używa many. mana regeneruje się powoli gdy walczymy(15% normalnej szybkości)
A normalnie gdy nie jesteśmy w walce(100%)

Czarnoksiężnik
Używa many. mana regeneruje się powoli gdy walczymy(15% normalnej szybkości)
A normalnie gdy nie jesteśmy w walce(100%).
Czarnoksiężnik ma możliwość już na 3 lvlu przywołać pierwszego Demona. Jego ruchy kierujemy myślami. Nie jest to takie łatwe jak się wydaje.

Mag
Używa many. mana regeneruje się powoli gdy walczymy(15% normalnej szybkości)
A normalnie gdy nie jesteśmy w walce(100%).


Profesje
Profesji uczymy się od trenera. szkolimy je w różny sposób. Np, górnik, zielarz, Kuśnierz - Muszą swoje produkty znaleźć i zebrać. Za to dostaje się skill w danej profesji. Reszta profesji to profesje tworzące przedmioty. Aby je stworzyć potrzebujemy surowców nie tylko z profesji zbierackich ale także rzeczy które znajdziemy w przy martwych przeciwnikach.


PROFESJE GŁÓWNE


(można wybrać 2)

Alchemia



Typ: główna
Przeznaczenie: tworzenie
Najlepiej łączyć z: Zielarstwo, Wędkarstwo

Bonus: -


Alchemia to profesja dla każdej klasy. Po zebraniu odpowiednich ziół możemy tworzyć mikstury które odnawiają Pż i manę, oraz eliksiry które zwiększą nasze statystyki. Możemy także zamieniać surowce z Górnictwa na droższe.



Górnictwo



Typ: główna
Przeznaczenie: zbieranie
Najlepiej łączyć z: Kowalstwo, Inżynieria, Jubilerstwo

Bonus: -


Górnictwo to profesja dzięki której można wykopywać minerały z złóż znajdujących się w wielu miejscach. Górnictwo łączy się aż z trzema innymi profesjami: Kowalstwo, Inżynieria, Jubilerstwo, każda z nich wymaga tego samego - sztabek i kamyczków wypadających podczas kopania w rudzie. Kamienie rzadko wypadające ze złóż mają bardzo dużą wartość, dzięki czemu profesja staje się źródłem łatwego zarobku w prosty sposób.


Inżynieria



Typ: główna
Przeznaczenie: tworzenie
Najlepiej łączyć z: górnictwo

Bonus: Gnomy (+15 skilla)


Engineering to dobra profesja powiązana ściśle z górnictwem, gdyż czerpie z niego większość wymaganych materiałów. Inżynieria to zabawa w tworzenia równych "zabawek" takich jak mechaniczne zwierzaki, bomby, dynamity, miny, Kolczyki przyzywające różne istoty i inne. Produktem engineeringu padły też pancerze, a właściwie tylko ich kilka części tj bardzo ciekawie wyglądające gogle, hełm górnika, pasy i inne. Inżynieria to też konstrukcja strzelb (guns) oraz amunicja do nich. Dodatkowymi super gadżetami engineera przyciągającymi spojrzenia innych graczy są: wojownicza wiewiórka, owca robiąca boom, smokuś na którym można latać nawet w Azeroth, inżynier potrafi tworzyć także wiele innych zwierzaków, oraz nowość - bardzo fajnie wyglądającą maszynę latającą! Niestety z profesji nie ma zbyt wielu dochodów to ze względy na wymagania tworzonych rzeczy.



Jubilerstwo



Typ: główna
Przeznaczenie: tworzenie
Najlepiej łączyć z: górnictwo

Bonus: Draenei (+5 skilla)


Łączy się ona jak wiele innych z profesją Górnictwo i czerpie z niej większość potrzebnych materiałów do produkcji. Jubilerstwo to tworzenie pierścionków (finger), naszyjników (neck) oraz kolczyków zwiększających statystki. Nowościa jest to, iż w profesji mamy możliwość dodawania soketów czyli miejsc na kamienie, które dodają różne statystki w zależności od wyboru kamyczka. Jubilerstwo nie jest trudne w skillowania. To niezłe źródło dochodu ze względu na cenę oraz popularność tych produktów, ponieważ mają bardzo dobre bonusy.



Krawiectwo



Typ: główna
Przeznaczenie: tworzenie
Najlepiej łączyć z: -

Bonus: -


Krawiectwo to dobra profesja dla klas, które mogą nosić tylko pancerz typu cloth(1), gdyż tylko ten rodzaj zbroi produkuje krawiec. Oprócz pancerzy można zająć się też wyrobem plecaków, toreb, które są bardzo cenne. Czasem pojawi się też recepta na jakiś całkiem niezłą pelerynę, przystosowany do potrzeb klas magicznych (zwiększający intellect).
krawiectwo jest łatwe do levelowania, jednak że przynosi średnie zarobki co sprawia, iż wybrało go wielu magów, Czarnoksiężników i Kapłanów.



Kowalstwo


Typ: główna
Przeznaczenie: tworzenie
Najlepiej łączyć z: Górnictwo

Bonus: -


Kowalstwo to profesja przeznaczona przede wszystkim dla wojowników oraz paladynów i to właśnie Kowalstwo pada najczęściej ich wyborem, ze względu na możliwość produkcji bardzo dobrych zbrój oraz świetnego oręża. Kowalstwo nie jest dobrym źródłem zarobku, gdyż prawie każdy wojownik oraz paladyn się w nie wyposażył i każdy z nich stara wykuwać produkty na miarę potrzeb lub po osiągnięciu końcowego poziomu gry zaczyna chodzić na instancje, gdzie jest w stanie zdobyć lepszy oręż i pancerze.
Kowal po osiągnięciu 200 poziomu profesji musi wybrać po raz pierwszy drogę w Kowalstwie:
Kowalstwo - Pancerz - jeśli chce się poświęcić wykuwaniu pancerzy
Kowalstwo - Broń - jeśli chce się poświęcić wykuwaniu broni
Dodatkowo kowala, który wybrał drogę Weaponsmith po osiągnięciu poziomu 300 czeka wybór zaawansowania w tworzeniu broni:
Mistrz - Wykuwanie toporów - jeśli chce wykuwać topory (axe)
Mistrz - wykuwanie motów - jeśli chce wykuwać młotki (mace)
Mistrz - Wykuwanie mieczy - jeśli chce wykuwać miecze (sword)
Kowal powinien zastanowić się dobrze nad wyborem, gdyż jest ona nieodwracalna.



Kuśnierstwo



Typ: główna
Przeznaczenie: tworzenie
Najlepiej łączyć z: Skórowanie

Bonus: -


Kuśnierstwo to profesja poświęcona wyrobowi ubrań ze skóry - typu leather(2) oraz na wyższych poziomach mail(3). Dla hunterów i szamanów pojawienie się w Kuśnierstwie pancerzy typu mail(3) to ogromny plus, gdyż oni po osiągnięciu 40 levela otrzymują możliwość noszenia tych pancerzy, lecz dla druidów i łotrzyków to niezbyt miłe, gdyż w Kuśnierstwie zmniejsza się ilość receptur na ubrania leather(2). Szycie ze skór ma kilka dróg do wnyboru po osiągnięciu  Warto wspomieć też o wielkim plusie tej profesji jakim jest umiejętność produkcji Peleryn. Kuśnierstwo to profesja dość łatwa w levelowaniu - skóry (podstawowy składnik) można zdjąć ze zwierząt za pomocą profesji Skórowanie a resztę nie jest trudna do załatwienia. Majątku na tej profesji wprawdzie nie zbijemy, gdyż wielu graczy ją wybrało, lecz jeśli Kuśnierz zdobędzie jakąś rzadką, dobrą recepturę to jej produkty może sprzedać za ładne sumki.



Skórowanie


Typ: główna
Przeznaczenie: zbieranie
Najlepiej łączyć z: Kuśnierstwo

Bonus: -


Skórowanie to profesja polegająca na zdejmowaniu skór z martwych zwierząt zabitych przez posiadacza tejże profesji lub innego gracza sesji (pod warunkiem, że tamten nie wziął z niego skóry). Zdejmować skóry można głównie z bestii, ale też ze stworzeń smoko-podobnych oraz niektórych humanoidów. Do możliwości zdjęcia skóry z potworka potrzebny jest specjalny nożyk, można go kupić za parę groszy. Skórowanie łączy sie głównie z Kuśnierstwem, ale w wielu innych profesjach z przeznaczeniem do tworzenia są potrzebne skóry, a co za tym idzie dobry zarobek za niewielką robotę. Po osiągnięciu poziomu 100 Skórowanie można wyliczyć czy będziemy mogli zdjąć skórę ze zwierzaka - wzór: Skórowanie level : 5, wtedy otrzymamy maksymalny poziom stworzenia, które można Obedrzeć ze skóry.



Zaklinanie



Typ: główna
Przeznaczenie: tworzenie oraz ulepszanie
Najlepiej łączyć z: -

Bonus: Blood Elf (+10 skilla)


Zaklinanie to dobra profesja dla każdej z klas, gdyż każdej z nich przyda się umiejętność ulepszania swoich pancerzy oraz broni. Zaklinanie to bardzo trudna do levelowania profesja ze względu na duże trudności napotykane przy zdobywaniu składników (można też je kupować, lecz niestety są one bardzo drogie). Materiały pozyskujemy przez Rozdzielenie itemów/rzeczy. po Rozłożeniu z takiego itemu zostaje tylko proszek, essencja lub shard.
Dzięki Zaklinaniu można tworzyć różdżki, sprawić że broń zacznie świecić lub ulepszać inne części pancerza. Zaklinanie nie jest dobrym źródłem, gdyż do jego wykonania trudno zdobyć a ofert ulepszenia nie można wystawiać w domu aukcyjnym.




Zielarstwo



Typ: główna
Przeznaczenie: zbieranie
Najlepiej łączyć z: Alchemia, Gotowanie

Bonus: Tauren (+15 skilla)


Zielarstwo to profesja dzięki której można znaleźć roślinki potrzebne do alchemii lub po prostu dobrze zarobić na szukaniu ziół. Zioła wykorzystuje się (w niewielkim stopniu) w wielu innych profesjach przeznaczonych do tworzenia.



Profesje poboczne



Profesje Poboczne(możemy mieć wszystkie 4)

Gotowanie



Typ: poboczna
Przeznaczenie: tworzenie
Najlepiej łączyć z: Wędkarstwo

Bonus: -


Gotowanie - poboczna profesja polegająca na przyrządzaniu różnego typu potraw, które działają pozytywnie na kierowaną przez nas postać. Przez określony okres czasu zwiększają regeneracje życia jak i many. W późniejszym etapie rozwoju Gotowania istnieje możliwość przygotowywania posiłków, które zwiększają statystyki naszego bohatera.

Pierwsza Pomoc



Typ: poboczna
Przeznaczenie: tworzenie
Najlepiej łączyć z: -

Bonus: -

Pierwsza Pomoc - jedna z najważniejszych jak i najbardziej przydatnych profesji. Istotą Pierwszej Pomoc y jest możliwość bandażowania siebie oraz członków drużyny co w konsekwencji umożliwia nam w miarę szybkie podleczenie ran doprowadzające do tego, iż wcale nie trzeba grać kapłanem aby móc od czasu do czasu podleczyć się zarówno w walce jak i podczas odpoczynku. Czas potrzebny aby wykonać pełne bandażowanie znajduję się w granicach od 6 do 8 sekund, w zależności od tego jakich bandaży używamy. Należy pamiętać, że proces używania bandaży jest Kanałowy co jest równoznaczne z tym, że podczas przyjęcia jakiegokolwiek ataku na naszą postać bandażowanie zostaje natychmiast przerwane. Bandaży nie można używać częściej niż co kilka minut.


Wędkarstwo



Typ: poboczna
Przeznaczenie: zbieranie
Najlepiej łączyć z: Gotowanie

Bonus: -


Wędkarstwo - jedna z pobocznych profesji umożliwiająca graczowi łowienie ryb z wszystkich zbiorników wodnych znajdujących się na terenie Azeroth, Kalimdor jak i również Outland. Profesja to jest jednym z najbardziej czasochłonnych zajęć w grze, jednak złowione ryby możemy wykorzystać do stworzenia potraw jeżeli posiadamy Profesję gotowanie.


Jeździectwo



Typ: poboczna
Przeznaczenie: -
Najlepiej łączyć z: -

Bonus: -

Jeździectwo to dobra profesja poboczna przeznaczona dla graczy, którzy chcą mieć możliwość osiodłania wierzchowców oraz skrzydlatych wierzchowców.

Offline

 

#2 2009-03-30 15:57:51

Adr

Administrator

Zarejestrowany: 2009-02-19
Posty: 29
Punktów :   

Re: W Kupie Siła.

KARTA POSTACI - Przykład

Imię: Naxia
Płeć: Kobieta
Rasa: Krwawy Elf
Klasa: Paladyn
Profesje główne:
Profesje Poboczne:
Opis postaci:Długie blond włosy opadające na ramiona. Oczy w niebieskim kolorze.

lvl:1
xp na następny lvl: 300


Statystyki postaci:
Strenght: 19
Agility: 22
Stamina: 20
Intelect: 24
Spirit: 20
*Armor:


Umiejętnośći:

cios krytyczny - 3%
Uderzenie krytyczne czarami - 2,5%
Unik - 2,5%
Parowanie(blok bronią) - 2,5%
Blok(tarcza) - 2,5%
odporność na czary - 2,5%
Odporność na uderzenia:

Skille i spelle:

Staty Broni:

Miecze jednoręczne - 10/350
Miecze dwuręczne - 1/350                 
sztylety(jednoręczne) - x/350
Topory Jednoręczne - x/350
Topory dwuręczne - 1/350
Włócznie(dwuręczne) - 1/350
Młoty jednoręczne - 1/350
Młoty dwuręczne - 1/350
Bronie naręczne – x/350   
Różdzki(dwuręczne) - x/350
Różdzki(dystansowe) - x/350
łuki(dystansowe) - x/350
kusze(dystansowe) - x/350
Pistolety(dystansowe) - x/350
Bronie rzucane(dystansowe) - x/350
Walka dwiema broniami - -/-

Aktywne zadania:

Ekwipunek - Na sobie
Hełm -
Tors -
Naramienniki -
Spodnie -
Buty -
Rękawice -
Bransolety -
Pasek -
Peleryna -
Narzuta -
Koszulka -
Pierścień 1 -
Pierścień 2 -
Kolczyk 1 -
Kolczyk 2 -
Naszyjnik -

Całkowity armor: ?

Ekwipunek - Bronie
Broń 1 -
Broń 2 -
Broń 3-

Ekwipunek - Torby

Torba 1 - 16slot

Torba 2 -

Torba 3 -

Torba 4 -

Torba 5 -

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.181 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.raczkaforum.pun.pl www.zrom.pun.pl www.dzikiekoty.pun.pl www.trancezone.pun.pl www.legendarnishinobi.pun.pl